Friday, June 20, 2008

Pano na sa sadiri (Full of myself)

Habo ko na. Mapagalon na. Marhay man ang trabaho, dakol gibo sa mga aldaw na ini pero garo naguulit ulit naman. Pero dahil may Olympics sa August sigurado maabot pa ako kayan digdi sa panahon na yan. Habo ko na pero dae man ako basta basta mawalat responsibilididad. Malaen man yan na reputasyon na iwawalat mo--- bako yan sa tama o sala kung bako ang nawalat sa konsensya mo. So, sa halipot na sabi, dae ko man garo yan gigibohon (While Naga, tambay sa Naga or otherwise is a good option still...)

Dakol kang iniisip sa panahon na ini. Iniisip mo na kung gano kainit sa impyerno ta malamang duman ka paduman. Kung worst-case scenario pirmi ang utak mo, syempre kadakul kang kapraningan na mabubuo sa laog kayan. Sa halipot na sabi, malaen sa pagmati.

Habo ko na. Mapagalon na. Garo limang sunod na fastbreak attempts tapos ma ka lamang na i-convert. Puros turnover o bad decision. Si mga dapat tira, nageextra pass ka pa. Si mga pasa, binuaya mo. Lost chances kumbaga. Ulit ulit sa payo mo mina-replay sabay ulit ulit mong kinakaulay ang sadiri mo na ma kang kwenta. Ma kang kwenta. Ma kang kwenta.

Masakit magpara-explica kang mga bagay bagay na dae mo maintindihan tapos dae ninda maintindihan. Subanggi lang dakol inakusa saimo. Siguro bakong akusa, dakol lang sinda opinyon na nagtataginting sa talinga mo. Guilty ka o sala, bako na yan ang punto minsan. Bako na kung tama ka o may paaging tama kung bako ma ka lang talaga option kung dae maging ika. Ta iyo naman sana yan ang matatada saimo.

Absolute ang gabos na tigsarabi; tungkol lang ni ata gabos saimo. Tanggalon ta na ang ata. Tungkol at ni gabos saimo. Sa sadiri ko. Selfish. Self-centered bastardo. And minsan, naisip mo kung napapanahon na akuon mo na lang arog kayan. Pirmi na lang, gabos na ginibo mo para sa iba mabalik na tungkol saimo. Dawa ano pa intensyon mo ta naturingan ka nang saro kang makasadiri, mayo na yan sinasabi mong good intensyon.

Tama na muna na yan. Makakan. Mayosi. Maisip. Habo ko na maanggot. Paduman man gabos yan sa sadiri.

Habo ko na. Pagal na ako.

No comments: