Friday, April 3, 2009

Demise in Davao

Naka-type na ko saro paragraph in English. Inda ta dinelete ko. Pagal garo. Kaya nadesisyunan na Bikol na lang ang sakong isusurat. Tano pagal? Well, dahil sa Clear Men Future League (They could have done better with a commercialized name. Basta nababaduyan ako. After all may saying: "The customer is always right" pero the client "is god." and to a point, ineffable. So yan, bawal magreklamo sa mga bagay bagay na arog kayan. Case in point;

1) Namove ang actual airing kang show and thus ang days of shoot of the Manila Finals dahil kay Chris Tiu. The deal is gusto kang klaradong shampoo na panglalake na ang Atenista (de Manila, habo ko ma-associate sa mga tao na taga duman especially su mga hambogon arog kang saro sa mga semi-boss ko these days) ang maghost sa show, and kapag sinabi na kang cliente, you have to move heaven and earth and yan ang ginibo ninda including moving the tourney to later dates...

2) Kung isay ang gusto ninda iyo talaga dapat masunod. Thing is, nagdesisiyun sinda na si Sharon Yu (wll post pics soon, mapaaram muna ko saiya) ang babaeng hosts. Good thing ta iyo talaga yan ang boto ko kang poon pa lang. Over the likes of a Krissy Tiu and others na sa hiling ko masasakitan magadjust sa (relatively new) kind of sports reality show digdi sa 'pinas. So anyway, si Ms. Yu ngani ang nakua and ok man sya from most perspectives dahil a) very versatile sya, dikit na instruction kang producers/directors/CLIENTE eh natrtry na nya agad and in most cases naa-achieve man ata ang gusto kang gabos.

3) Actually, mga pagpili pa man lang kang hosts ang makokomentohan ko ta iyo pa man lang ang konkreto. While may mga ideas and suggestions hale sa taas eh dae pa man naeexecute (post prod) ang actual episodes kaya dangogon and balgahon na lang ang ideas and suggestions ninda na sa hiling mi (ko, sa writing kang script/spiels) harayo naman sa katotohanan (with slight patama sa "reality" aspect kang show)

Yan pa man lang ang dikit na obserbasyon sa klaradong project na ini.

Iba pang random rants:

1) PutanginangDavaonimaskisaenmayNOSMOKINGsign. Dikit lang masasabi ko digdi, kung sakali may budget na ko pang Philippine Tour saro ni sa siyudad na dae ko isasali sa itenerary. Lintek.

2) Ok man maski pagal basta nachachallenge ka sa ginigibo mo. Sure, nagiisip na ako mag-quit and stuff because not of the circumstances but with people who make those circumstances err very hard to tolerate. Pero at the same time may mga tao man na gusto mo makaiba sa circumstances na yan maski gano kasakit ta mararahay man sindang tao and gusto ko man talaga ini challenge na ini.

Pagal. Pagalon talaga. As usual, let's cross the bridge when we get there. Pag dae talaga suno eh di suloon.

Aga na naman. Alas dose singkwenta-y-sais. Salamat sa Diyos medyo amay yan sa standard ko pero at least.Maturog na ako sa laog kang 4-star room sa 4-star bed kang 4-star hotel digdi sa Davao. Luzon, Visayas o Mindanao. Tsk. Naiisip ko man giraray ang habo ko mga isipon. Tsk.

No comments: