Monday, July 21, 2008

i USED TO be fun

Ha! How's that for an accusation? Apparently, i have lost it. i might be losing it all, but definitely not it. They won't understand it because i don't. And it's all relative, if you know what i mean.

Pagdinalan mo ang pasali, apod dyan box-office hit! Pagdae ka naggibo ning pasali? You used to be fun dyan ang apod and naghahalat lang sinda na ipadagos ang pelikula... (Trilogy? Series?) Dae ninda maiintindindihan na ma na maabot na na pasali. Tapos na. The end na ang pelikula. Dae ninda yan maiintindihan ta dae ko naiintindihan. Relative apod dyan.

Mayong pakiararaman. (Dae yan negative, arog lang talaga kayan dangogon medyo smart-ass.)

9 comments:

Enteng said...

akala ko "in character" idto gabus.

sabi ngani ni Joker...
"why so seriousssss???"

JQUIZ. said...

"in character" pa yan gabos.

Dae serious. Dae nagsusuba. Kumbaga, ribong--- a la Joker.

Unknown said...

noi, "Let's put a smile on that face..."

waahahhaahahahahahahahahhahaha


iyo man lang yan

JQUIZ. said...

Haha. Nagsali ka pa man 'nald!:D

Nuarin kape and scrabble?

Unknown said...

shucks, naintimidate man ako kay 'nald, naghahamon scrabble. tama na tong i lose to ninoy sometimes, baka lalo na kay nald, dae na ko kayan mapapaturog. hehe

Unknown said...

che, baka ngani sabunon mo lang ako sa scrabble. Hehehe!

Unknown said...

Eh nuarin na baya yan scrabble na yan? Puro na lang urulay. :)

JQUIZ. said...

Iyo ngani.

Itching to dominate ako eh. Something. Anything. o Anyone. Haha.

Unknown said...

Ginagaratulan ka na palan padi, hehehe...